Szervezetfejlesztési programunk a teljesítmény és a minőség javítását célozzák meg a szervezeten belül.
A szervezetfejlesztés jellemzői:
- Tervezetten egy probléma orvoslására
- Átfogó, a teljes rendszert érintő
- Bevonja azokat a szereplőket, akik legjobban hatnak a változásokra
- Humanisztikus , az emberi képességekre és értékekre alapoz
- Rendszerszemléletű
Amit nyújtani tudunk:
Vizsgálatok:
- Diagnosztikai vizsgálatok a szervezet egészére vagy bizonyos egységeire
- Szervezetfejlesztési, képzési szükségletek felmérése
- Folyamatátvilágítás
Beavatkozások:
- Stratégiai célok kialakítása
- Jövőtervezés
- Változáskezelés
- Folyamat-tanácsadás
- Problémafeltáró és kezelő workshopok
- Szervezettervezés
- Szervezeti tanulási mechanizmusok fejlesztése
- Tudásmenedzsment rendszerek fejlesztésére irányuló cégre szabott stratégia kidolgozása
- Képzési rendszerek kialakítása és fejlesztése
- Belső kommunikációs rendszer fejlesztése
- Problémamegoldást támogató workshopok
- Vezetésfejlesztés
- Coaching a vezetők számára
- Egyéb szaktanácsadások
Komplett HR rendszerek vagy alrendszerek kidolgozása pl.: munkaköri leírások, motivációs rendszerek, teljesítményértékelő rendszerek kialakítása, bevezetése, fejlesztése.
Komplett AC és DC lebonyolítása, mely csökkenti a fluktuációt és növeli a beválás esélyeit. Cégre és munkakörre szabva, nemzetközi módszerekkel.
A Select a megrendelő igényeihez igazított, egyedileg megtervezett szakértői közreműködést, elkötelezett eredmény-szemléletet, hatékonyságot és garantált minőséget biztosít minden ügyfele részére.
A Select által alkalmazott, bizonyítottan eredményes szakmai módszertani elemek és technikák a szervezetfejlesztés, a szervezeti hatékonyság-növelés és az emberi erőforrás fejlesztés területén felmerülő igényekre testre szabott és tudományosan megalapozott megoldásokat nyújtanak.
A Select megközelítése alapján egy szervezet identitását és fejlődésének irányát a Jövőkép- Küldetés- Értékek triádja határozza meg – a tanácsadói fókusz középpontja a szervezetek olyan fejlődésének támogatása, hogy azok a vállalt identitással és irányultsággal összhangban, a szükséges képességekkel rendelkezve, érzelmileg is elkötelezett módon működjenek.
A Select hisz abban, hogy egy fejlesztési folyamat akkor eredményes, ha a sokszínűségből merít, ezért integrálja a szervezetben meglévő tudást a legújabb módszertanokon alapuló szervezetfejlesztési megközelítésekkel.
A Select meghatározó szakmai hitvallása a minőség és az eredményesség, ezek a kulcsszavak határozzák meg valamennyi tanácsadói tevékenységét. Saját fejlesztésű módszerek támogatják a partnereket fejlesztési stratégiájuk megvalósításában, a Select humánerőforrás szakemberei, trénerei, tanácsadói, oktatói mindegyike 6-20 éves tapasztalattal rendelkezik az általa megjelenített területen.
Társaságunk minden szervezetfejlesztési tevékenysége a bels dinamikában rejlik: nyitottnak kell lenni az akár menet közben alakításra annak érdekében, hogy a közösen működtetett támogató folyamat megfeleljen az esetlegesen időközben felmerülő új kihívásoknak, új körülményeknek.
A szervezetfejlesztésben és változás-menedzsmentben gyakorlott szakmai partnerként egy jövőépítő, jellemzően a lehetőségek időbeli észrevételére és kihasználására fókuszáló, pozitív jövőképet sugárzó stratégia eredményes bevezetésének támogatása, a munkatársi és vezetői körben elérendő valós változások inspirálása olyan lehetőség, melyre örömmel és szívesen vállalkozik.
Az szervezetfejlesztésünk a stratégiai folyamat változáskezelési részére nyújt, rövid- és középtávú megoldást. A Select által képviselt módszertan kimondottan épít a Megbízó felsővezetésével és HR területének munkatársaival való komoly és szoros együttműködésre.
Javasolt megközelítésünk a folyamat-tanácsadás magatartástudományi alapjain nyugszik, hiszünk abban, hogy a szervezet fejlesztéséhez, a szervezeti problémák megoldásához vezető tudás, bölcsesség a szervezet tagjaiban rejlik, így a mi feladatunk, hogy az erősségekre építve, ennek felszínre hozásában és összekapcsolásában segítsük a Megbízónkat, hangsúlyt helyezve a hiánykompetenciák fejlesztésére is.
A vezetői workshop célja
A vezetői workshop célja, hogy a cég felső vezetése az egy vagy több napos közös munka során irányított, de független moderációval meghatározza a vállalat legfontosabb stratégiai pontjait, az azokhoz rendelendő eszközöket, feladatokat, valamint kijelölje azon kulcsfontosságú üzleti tényezőket, melyek javítják a szervezet hatékonyságát és támogatják a cég üzleti eredményességét.
Ezen felüli hozadéka az együtt eltöltött időnek, hogy a menedzsment jobban megismerje egymást, összecsiszolódjanak, növekedjen a csapat kohéziója, emelett a cég definiáljon egy olyan vállalati kultúrát, melyet a vezetők szervezetükbe tovább tudnak vinni.
Módszerünk:
A workshop interaktív megbeszélés, melynek jellegéből fakadóan intenzív véleménycserét tesz lehetővé a részvevők számára, az egyes témákat a moderátor rövid, tömör felvezetése után példákon keresztül kiscsoportos feladatmegoldások, kidolgozások követnek, majd a csapatmunka eredményének megvitatásából merített hasznos ötletek a legfőbb érték a részvevők számára.