Cégünkről

A Select Humánerőforrás Kft. immár 20 éve van jelen Magyarországon, eredeti szerkezetében a világ egyik vezető professzionális cégcsoportjához,a Select Appointments Személyzeti Tanácsadó Irodához tartozott, amelyet 1980-ban alapítottak Londonban. A magyarországi vállalkozás tulajdonosváltást követően – 2008. augusztus 1-jétől magyar tulajdonosi szerkezetben működik tovább, új ügyvezetéssel, gyakorlott tanácsadói csapattal, megőrizve és folyamatosan fejlesztve szakmai értékeit. A Select Humánerőforrás Kft.- rendkívül széleskörű HR szolgáltatási rendszerrel és komplex személyügyi fejlesztési gyakorlattal rendelkezik. Az elmúlt 20 évben több mint 11.000 lebonyolított interjú, 500 feletti sikeres közvetítés, több száz kölcsönzött munkavállaló, tucatnyi szervezetfejlesztési, szervezeti hatékonyság-növelési projekt sikeres megvalósítása jellemezte működését.
A Select a megrendelő igényeihez igazított, egyedileg megtervezett szakértői közreműködést, elkötelezett eredmény-szemléletet, hatékonyságot és garantált minőséget biztosít minden ügyfele részére. A Select által alkalmazott, bizonyítottan eredményes szakmai módszertani elemek és technikák a szervezetfejlesztés, a szervezeti hatékonyság-növelés és az emberi erőforrás fejlesztés területén felmerülő igényekre testre szabott és tudományosan megalapozott megoldásokat nyújtanak.
A Select hisz abban, hogy egy fejlesztési folyamat akkor eredményes, ha sokszínűségből merít, ezért integrálja a szervezetben meglévő tudást a legújabb módszertanokon alapuló szervezetfejlesztési megközelítésekkel.
A Select meghatározó szakmai hitvallása a minőség és az eredményesség ? ezek a kulcsszavak határozzák meg valamennyi tanácsadói tevékenységét. Saját fejlesztésű módszerek támogatják a partnereket fejlesztési stratégiájuk megvalósításában, a Select humán erőforrás szakemberei, trénerei, tanácsadói, oktatói mindegyike 6-20 tapasztalattal rendelkezik az általa megjelenített területen. A cég menedzsmentjében felalkalmazott tudás célja az ügyfelek támogatására és magas szintű személyes kiszolgálásra köteleződött el. Számunkra egyaránt fontos minden méretű vállalt. Az eltelt több évtizedek alatt nem volt olyan szektor amelyben cégünk ne dolgozott volna az FMCG , a szolgáltató, a pénzügyi, kereskedelmi, gyártás, termelési szektorban egyaránt. Kis- közepes és nagy nemzetközi cégeken keresztül, a multinacionális vállalatokig. A Select eddigi működése során maximálisan rendezett munkaügyi kapcsolatokkal rendelkezik, soha, semmilyen munkaügyi bírság avagy elmarasztalás nem érte az OMMF vagy más hatóság részéről.

Ügyvezetőnk menedzseli a cég teljes körű üzleti, jogi, gazdasági folyamatait, kapcsolatot tart a partnerek vezetőivel, asszisztense segítségével.

A vezetőség szakmai önéletrajzai alább láthatók:

Csaposs Noémi

Az elmúlt 20 évben az alábbi projektekben vett részt:
HR tanácsadás magyar tulajdonú kereskedelmi és szolgáltató cégeknél és különféle multinacionális vállalatoknál.

Csaposs Noémi
Csaposs Noémi

Nevéhez fűződnek a kompetencia alapú felmérések,  AC-k, DC-k, vállalatokra szabott módszertanok kialakítása, tehetséggondozás, HR stratégia kialakítása, üzletfejlesztési tanácsadás, beillesztések, orientációk, felsővezetői coaching, külföldi vállalatokkal való együttműködés leányvállalatok betelepülésében, felépítésében.

Munkahelyek:

Select Humánerőforrás Kft.  ügyvezető – tulajdonos
A cég 20 éve foglalkozik vezetők kiválasztásával, komplex HR tanácsadással, munkaerő-közvetítéssel és kölcsönzéssel, szervezetfejlesztéssel.

Trenkwalder-Multiman Személyzeti Szolgáltató Kft. (Az anyacég az Ausztriában lévő Trenkwalder Inc.) Az árbevételük közel 70 millió Euró.
Pozícióim: Ügyvezető-helyettes és Üzletfejlesztési igazgató.
Feladatom volt a munkaerő-kölcsönzés és közvetítés, vezető-kiválasztás, tréning és HR tanácsadás területek vezetése, HR projektmenedzsment, ezen kívül az én hatáskörömbe tartozott a cég értékesítési és marketing tevékenységének irányítása. HR szolgáltatások kialakítása, HR tanácsadási területek vezetése, kiemelt ügyfelekkel való tárgyalások lebonyolítása. Évi 400 ügyfél kezelése. A cég 200 belsős munkavállalót alkalmazott.

P and Bert Management Cosulting Group Kft.
Senior tanácsadóként majd igazgatóként dolgozott a cégnél.

Tanulmányok:

Debreceni Egyetem és a Nemzetközi MBA Network – MBA üzleti diploma
Debreceni Egyetem Vállalkozási szak – gazdasági szakmérnök
Pécsi Egyetem – Humán szakirány
Budapesti Külkereskedelmi Főiskola – külkereskedelmi üzletkötő

Nyelvismeret:
Tárgyalási szintű angol

  •  A Személyzeti Tanácsadók Magyarországi Szövetségének elnöke
  •  OHE (Országos Humánpolitikai Egyesület) elnökségi tagja
  •  MGYOSZ (Munkaadók és Gyáriparosok Országos Szövetsége) elnökségi tagja
  •  NPT (Nemzeti Pályaorientációs Tanács) szakértője
  •  Ciett (Nemzetközi Munkaerő Kölcsönzök) Public Affairs Comitee tag
  •  Gyakran tart előadásokat munkajogi és karrier tanácsadási témában.
  •  Oktat a Pécsi, a Debreceni és az Eötvös Loránd Tudományegyetemen
  •  A Munka Törvénykönyv változtatásaiban való aktív részvétel.