Cégünkről

A Select Humánerőforrás Kft. immár 20 éve van jelen Magyarországon, eredeti szerkezetében a világ egyik vezető professzionális cégcsoportjához,a Select Appointments Személyzeti Tanácsadó Irodához tartozott, amelyet 1980-ban alapítottak Londonban. A magyarországi vállalkozás tulajdonosváltást követően – 2008. augusztus 1-jétől magyar tulajdonosi szerkezetben működik tovább, új ügyvezetéssel, gyakorlott tanácsadói csapattal, megőrizve és folyamatosan fejlesztve szakmai értékeit. A Select Humánerőforrás Kft.- rendkívül széleskörű HR szolgáltatási rendszerrel és komplex személyügyi fejlesztési gyakorlattal rendelkezik. Az elmúlt 20 évben több mint 11.000 lebonyolított interjú, 500 feletti sikeres közvetítés, több száz kölcsönzött munkavállaló, tucatnyi szervezetfejlesztési, szervezeti hatékonyság-növelési projekt sikeres megvalósítása jellemezte működését.
A Select a megrendelő igényeihez igazított, egyedileg megtervezett szakértői közreműködést, elkötelezett eredmény-szemléletet, hatékonyságot és garantált minőséget biztosít minden ügyfele részére. A Select által alkalmazott, bizonyítottan eredményes szakmai módszertani elemek és technikák a szervezetfejlesztés, a szervezeti hatékonyság-növelés és az emberi erőforrás fejlesztés területén felmerülő igényekre testre szabott és tudományosan megalapozott megoldásokat nyújtanak.
A Select hisz abban, hogy egy fejlesztési folyamat akkor eredményes, ha sokszínűségből merít, ezért integrálja a szervezetben meglévő tudást a legújabb módszertanokon alapuló szervezetfejlesztési megközelítésekkel.
A Select meghatározó szakmai hitvallása a minőség és az eredményesség ? ezek a kulcsszavak határozzák meg valamennyi tanácsadói tevékenységét. Saját fejlesztésű módszerek támogatják a partnereket fejlesztési stratégiájuk megvalósításában, a Select humán erőforrás szakemberei, trénerei, tanácsadói, oktatói mindegyike 6-20 tapasztalattal rendelkezik az általa megjelenített területen. A cég menedzsmentjében felalkalmazott tudás célja az ügyfelek támogatására és magas szintű személyes kiszolgálásra köteleződött el. Számunkra egyaránt fontos minden méretű vállalt. Az eltelt több évtizedek alatt nem volt olyan szektor amelyben cégünk ne dolgozott volna az FMCG , a szolgáltató, a pénzügyi, kereskedelmi, gyártás, termelési szektorban egyaránt. Kis- közepes és nagy nemzetközi cégeken keresztül, a multinacionális vállalatokig. A Select eddigi működése során maximálisan rendezett munkaügyi kapcsolatokkal rendelkezik, soha, semmilyen munkaügyi bírság avagy elmarasztalás nem érte az OMMF vagy más hatóság részéről.

Ügyvezetőnk menedzseli a cég teljes körű üzleti, jogi, gazdasági folyamatait, kapcsolatot tart a partnerek vezetőivel, asszisztense segítségével.

A vezetőség szakmai önéletrajzai alább láthatók:

Csaposs Noémi

Az elmúlt 20 évben az alábbi projektekben vett részt:
HR tanácsadás magyar tulajdonú kereskedelmi és szolgáltató cégeknél és különféle multinacionális vállalatoknál.

Csaposs Noémi
Csaposs Noémi

Nevéhez fűződnek a kompetencia alapú felmérések,  AC-k, DC-k, vállalatokra szabott módszertanok kialakítása, tehetséggondozás, HR stratégia kialakítása, üzletfejlesztési tanácsadás, beillesztések, orientációk, felsővezetői coaching, külföldi vállalatokkal való együttműködés leányvállalatok betelepülésében, felépítésében.

Munkahelyek:

Select Humánerőforrás Kft.  ügyvezető – tulajdonos
A cég 20 éve foglalkozik vezetők kiválasztásával, komplex HR tanácsadással, munkaerő-közvetítéssel és kölcsönzéssel, szervezetfejlesztéssel.

Trenkwalder-Multiman Személyzeti Szolgáltató Kft. (Az anyacég az Ausztriában lévő Trenkwalder Inc.) Az árbevételük közel 70 millió Euró.
Pozícióim: Ügyvezető-helyettes és Üzletfejlesztési igazgató.
Feladatom volt a munkaerő-kölcsönzés és közvetítés, vezető-kiválasztás, tréning és HR tanácsadás területek vezetése, HR projektmenedzsment, ezen kívül az én hatáskörömbe tartozott a cég értékesítési és marketing tevékenységének irányítása. HR szolgáltatások kialakítása, HR tanácsadási területek vezetése, kiemelt ügyfelekkel való tárgyalások lebonyolítása. Évi 400 ügyfél kezelése. A cég 200 belsős munkavállalót alkalmazott.

P and Bert Management Cosulting Group Kft.
Senior tanácsadóként majd igazgatóként dolgozott a cégnél.

Tanulmányok:

Debreceni Egyetem és a Nemzetközi MBA Network – MBA üzleti diploma
Debreceni Egyetem Vállalkozási szak – gazdasági szakmérnök
Pécsi Egyetem – Humán szakirány
Budapesti Külkereskedelmi Főiskola – külkereskedelmi üzletkötő

Nyelvismeret:
Tárgyalási szintű angol

  •  A Személyzeti Tanácsadók Magyarországi Szövetségének elnöke
  •  OHE (Országos Humánpolitikai Egyesület) elnökségi tagja
  •  MGYOSZ (Munkaadók és Gyáriparosok Országos Szövetsége) elnökségi tagja
  •  NPT (Nemzeti Pályaorientációs Tanács) szakértője
  •  Ciett (Nemzetközi Munkaerő Kölcsönzök) Public Affairs Comitee tag
  •  Gyakran tart előadásokat munkajogi és karrier tanácsadási témában.
  •  Oktat a Pécsi, a Debreceni és az Eötvös Loránd Tudományegyetemen
  •  A Munka Törvénykönyv változtatásaiban való aktív részvétel.

Norrie Sinclair

Norrie pályafutásának első 6 évében a toborzás területén dolgozott Londonban. Michael Page Zrt.-vel és OPD Group

Norrie Sinclair
Norrie Sinclair

Zrt.-vel való alkalmazásban senior igazgatókat toborzott nemzetközi testületeknek és vezető befektetési bankoknak.

Az elmúlt 14 évben számos közép- és kelet európai piacon tevékenykedett. 1996-ban nyitotta meg egy nemzetközi kutató/kereső cég magyarországi irodáját, 1997-ban Romániában hozott létre irodát, és további 3 évben a cég közép- és kelet-európai, valamint török folyamatait irányította regionális igazgatóként.

2001-ben vezérigazgatóként csatlakozott az akkor induló, és nehézségekkel küzdő e-kereskedelmi üzlethez, a CV-Onlinehoz. Elkötelezett szakemberek és kockázati tőke befektetők csapatával sikerült a vállalatot, a 8 piacot átfogó közép és kelet európai térség, vezető vállalkozásainak egyikévé felfuttatni, és a forgalmat 400 000 €-ról 25 000 000 €-ra megnövelni. Ez időszak alatt felelős volt csapat stratégia kifejlesztéséért és végrehajtásáért, a vállalkozás új irányvonalainak kifejlesztésért, helyi és országokon átnyúló testületi átszervezések, felvásárlások és egyesülések irányításáért, folyamatok átszervezéséért, sokrétű és nemzetközi management csoport vezetésért, befektetőkkel és részvényesekkel való kapcsolattartásért, valamint a cég két vállalkozási irányvonalának vezetéséért.
A CVO Csoport többszörös Deloitte, Touche FAST50 és EMEA500 nyertes. Jelölve volt Magyarország első 50 feltörekvő cégeinek egyikének. Red Herring 100 és Európa 500 cégei között szerepel.

2009-ben Norrie létrehozta az Elementz CEE-t, hogy áthidalja a 4 nagy tanácsadó cégek/stratégiai tanácsadó cégek és helyi üzletek közötti rést. Az Elementz kulcsfontosságú területeken nyújt m?ködéshez szükséges üzleti segítséget helyi és nemzetközi cégek számára. A szolgáltatásokat magasan képzett szakemberek nyújtják, Észtországtól Romániáig nyúló integrált irodahálózatot üzemeltetve.

Norrie pénzügyi és számviteli diplomát szerzett az edinburgh-i Napier Egyetemen. Emellett a DMDI CEO Fórum öregdiákja.