Call center vezető

Pénzintézeti partnerünk megbízásából keresünk

Call center vezetőt

FELADATOK:

·         A társaság call centerének teljes körű menedzselése

·         Irányítása alá tartozó munkatársak koordinálása, támogatása, munkájukról rendszeres visszajelzések és értékelések készítése

·         Ügyfél elégedettség növelése

·         Hatékony közreműködés az értékesítési stratégia megvalósításában

·         Rendszeres kapcsolattartás a szervezet más területeivel

·         Rendszeres és eseti riportálás

ELVÁRÁSOK:

·         Felsőfokú végzettség

·         Legalább 2 éves vezetői tapasztalat

·         Társalgási szintű angol nyelvtudás

·         Kiváló kommunikációs készségek, határozott személyiség

·         Fejlett konfliktuskezelő képesség

·         Rendszerben való gondolkodás

·         Értékesítés-orientált hozzáállás

·         MS Office programok ismerete

JUTTATÁSOK:

·         Hosszú távú stabil munkalehetőség

·         Versenyképes juttatási csomag (alapbéren felül béren kívüli juttatások, bónuszrendszer)

·         Színvonalas munkahelyi környezet

Munkaidő:

·         napi 8 óra

Munkavégzés helye:

·         Budapest

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, küldje el önéletrajzát a betölteni kívánt pozíció és bérigény megjelölésével az stj1300499@starjobs.hrszoftver.hu email címre!

Adatkezelési szám: NAIH-106075/2016